To Γυμνάσιο Μαυροχωρίου προχώρησε στην ανακατασκευή του δικτυακού ιστοτόπου του, συγχρονίζοντας τα βήματα του με τις τεχνολογικές εξελίξεις και δημιουργώντας ένα βήμα ενημέρωσης και προβολής των εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων τα οποία αναπτύσσει στα πλαίσια της λειτουργίας του ως σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Β΄θμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς.
Πιστεύοντας ότι, τόσο το πρόγραμμα σπουδών όσο και η φιλοσοφία που διέπει ένα σύγχρονο σχολείο, πρέπει να θεωρεί τη διδασκαλία πράξη επικοινωνίας και όχι προσπάθεια για επίτευξη προδιαγεγραμμένων στόχων. Να μην περιορίζεται στην αποτίμηση κάποιων αριθμητικών μεγεθών ή στον έλεγχο κάποιων προκαθορισμένων στόχων, αλλά να έχει ποιοτικό χαρακτήρα, να δίνει έμφαση στη διαδικασία της μάθησης και των πρωτοβουλιών οργάνωσης των δραστηριοτήτων, τις οποίες αναπτύσσει.
Να μην αποτιμάται μόνο το αποτέλεσμα , αλλά και η ίδια η εκπαιδευτική διαδικασία, η δυνατότητα που παρέχεται στους μαθητές μας να αξιοποιήσουν, και αναπτύξουν την δική τους δυναμική , να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα που οδηγεί στην αξιοποίηση και ανάπτυξη της γνώσης.
Ο Traves Peter στο " Reading : the entitlement to be ' properly literate' " σημειώνει : " Εγγραμματοσύνη δεν είναι απλώς και μόνον η ικανότητα να διαβάζει κανείς και να κατανοεί ένα κείμενο. Εγγραμματοσύνη είναι η ικανότητα να ελέγχουμε τη ζωή και το περιβάλλον μας και η ενασχόληση μας με τα προβλήματα μας με τρόπο ορθολογικό, δια του λόγου. Η κριτική εγγραμματοσύνη καθιστά τα άτομα ικανά να συμμετέχουν στην πολιτιστική, πολιτική και οικονομική ζωή της κοινωνίας τους. Ακόμη περισσότερο, τους δίνει τη δύναμη να την αλλάξουν. Από την άποψη αυτή το να είσαι εγγράμματος ισοδυναμεί με το να είσαι πολιτικά χειραφετημένος, με την ευρύτερη και ουσιαστικότερη έννοια του όρου".

Κωνσταντίνος Αδάμ
Διευθυντής